تبلیغات شما

SALE INCREASE3

بازاریابی خدمات SERVICES MARKETING

  • بازاریابی خدمات
    SERVICES MARKETING
  • ارزش خدمت
  • فهرست
  • مقدمه
  • تعریف بازاریابی
  • ویژگی های منحصر به فرد خدمات
  • آمخته های بازاریابی خدمات
  • مدل PROMPT برای مزیت خدمت
  • مزیت خدمت و خدمت برتر
  • الزامات یک سازمان خدماتی پویا
  • عوامل مهم ممیزی خدمات
  • معیارهای ارزیابی «نتیجه» و «تجربه» خدمت

تعریف بازاریابی

“تعریف انجمن بازاریابی آمریکا از بازاریابی“

انجام فعالیت های تجاری به گونه ای که کالاها و خدمات از تولید کننده به مصرف کننده یا کاربر جریان پیدا کند.

“تعریف لغتنامه آکسفورد از بازاریابی“

فعالیت های مربوط به تولید، تبلیغ و فروش کالاهای یک شرکت به بهترین وجه ممکن.

مجمو عه ای از فعالیت های انسانی- اقتصادی هدایت شده در جهت ارضای نیازها و خواسته های افراد جامعه از طریق فرایند مبادله.

فرایندی است مدیریتی- اجتماعی که به وسیله ی آن افراد وگروه ها از طریق تولید ومبادله کالا ویا خدمات با یکدیگر به امر تامین نیاز ها وخواسته ها اقدام می کنند.

  • مقدمه

تفکر اول:

بازاریابی خدمات به جهت ماهیت اصلی اش موضوع ویژه ایست و بیشتر امور بازاریابی عادی بصورت مستقیم درآن قابل بکارگیری نیست.

تفکر دوم:

بازاریابی خدمات جدای از اصول اساسی بازاریابی در بخش وسیعی با ویژگیهای خاص از یک صنعت تعیین می گردد از اینرو عمومیت دادن به بخش محدودی بین بازاریابی خدمات و بازاریابی کالاها امکان پذیر است.

تفکر سوم:

ادامه مطلب
منبع : آموزش بازاریابی MARKETING education مشاور بازاریابی،فروش،تبلیغات،برندینگ،مدیریت |بازاریابی خدمات
برچسب ها : بازاریابی ,خدمات ,خدمت ,تفکر ,فعالیت ,بازاریابی خدمات ,مزیت خدمت ,تعریف بازاریابی